Saturday, June 15, 2013
polaris predator 500
פולריס פרדטור 500
ממהדורת אפריל 2003 של טרקטורונים רוכב
Read more: http://www.atvrideronline.com/tested/100_0304_polaris_predator_500/index.html#ixzz2WJSuWshH
2003 פולאריס פרדטור 500 Left
לאחר התעלמות מצד הספורט הרציני של שוק טרקטורונים לכמה עשרות שנים האחרונה, פולאריס הציג מודל זרוע הלבוש הראשון שלה לביקורת תקשורת אינטנסיבית בקיץ שעבר. הטורף היה יחיד מקורר נוזל 499cc עם חמישה הילוכים (לא הפוך). פולאריס, משוחרר על ידי עיצוב שנות ה -80 ספורט מארז (שלא כמו כל אחד אחר), התחיל עם שער נקי כדי להפוך את מרובע ספורט בתדמיתה. פולאריס ציין כי quads ספורט שונה רבים בסופו של דבר עם עמדה רחבה יותר, צמיגים אגרסיביים ועלה כוחות סוס ממכונות המניות, ובנה את התכונות האלה לכיתת ט 'זה מאמץ. כמו כן, החברה זיהתה שתי בעיות אחרות, שהיו הנתונה בוויכוח: wheelies מוגזם ולהקפיץ-לנווט. כדי לתקן את אלה, זה נבנה תיקונים להשעיה והגיאומטריה שלדה כדי לשמור מרובע שטוח אל הקרקע, ואלה נפגשו עם תוצאות מעורבות מהבודקים שלנו.
במהלך ירח הדבש שלנו בדיונות עם המכונה החדשה, דבר אחד היה ברור: אנחנו יודעים למה פולאריס היה מציע ערכות דיונות מהמפעל - צמיגי המניות היו אשפה בחול. כדי להיות הוגן, מהסיבה שרוב יצרני צמיגים הם כל כך בינוניים היא שהם נועדו לכל תנאי השטח, כולל חול, בעוד שסופגניות Maxxis המניות בטורף הן במיוחד לשביל / שימוש במוטוקרוס.
למרות צרות של צמיגי חול (לחפור הרבה ומתיחה קטנה), כמה מהבודקים שלנו היו פיצוץ במכונה. טיפול מיוחד שיש לנקוט כדי להימנע מלחפור ב, אתה צריך שליטה מדויקת מצערת ואפשר אף פעם תנסה להפעיל על כל סוג של כיתה במעלה ההר. ברגע מרגש, נימוסי הקרקע הצמוד של פולאריס "עשו את זה ההר של בחירה עבור גולשי חול, אם לא הופר את הדיונות. יציבות לרוחב הייתה עילאית, המאפשרת לצדדים שקופיות ארוכות מהחלק העליון לחלק תחתון של הדיונות הגדולות בשפע בדומונט ולזרוק כמויות עצומות של חול אל השמים בתהליך. מכורי wheelie היו פחות רשים עם נטיית המארז 'לשים את כוח לקרקע במקום שיגור הקדמי כלפי מעלה, כפי שהם יהיו תקועים תמיד קצרים לאחר מכן.
על מסלול מוטוקרוס, דברים עבדו בצורה שונה. עם הבשר הטוב ביותר מניית המוטו במבחן ועמדה רחבה, הטורף פשוט אכל את הפינות. הצמיגים יכולים להחליק בקלות ובאופן צפוי ולסובב את הטורף כבהדוק מעגל כמו שאתה רוצה. P.R.O. היגוי ברור שעשה את העבודה שלה, כפולאריס נשאר שטוח ורכבו החוצה אפילו הפינה המשובשת ביותר. התפשטותו הרחבה של כוח, ואילו לא גזע מכוון כמו הקניבל, שנעשה לכוח בשפע בכל הפינות של המסלול. קפיצות היו שמחה, כמו גם (לאוורר אותו הטורף היה אחת מהחוויות המהנות שהיינו לנו יותר), אבל זה לא מצא חן באופס. תחת דפיקות המתמדת של סעיף ופ, הזעזועים נוטים לפוצץ דרך לשבצם במקום דעיכה מבוקרת כפי שעשו בכל מקום אחר. השידור גם החמיץ משמרות ופגע נייטרליים שווא כשרכב בקצב של מרוץ, למרות שזה היה רק notchy במקום אחר. למרות בעיות אלה, אם כי, היה באופן עקבי בין הטורף המהיר ביותר על המסלול.
אחד אולי לא חושב שביל רכיבה על מרובע רחב ללא הפוך יהיה תענוג, אבל זה היה. את הצמיגים, שוב, לא היו לו הרבה מה לעשות עם זה, אבל הם נעזרו במארז כדי ליצור נסיעה מבוקרת מאוד ומשעשעת. היפוך הפך למשהו זניח, כמו פולאריס יכול להפוך את עצמו על מסלול בקושי רחב יותר ממה שהוא על ידי ההצלפה הסוף חזרה מסביב. רוכבי הפנאי שלנו היו חלוקים בטורף, כמו כמה אהבו את התחושה הרופפת, הטיפול שלה את הביטחון מעורר ההשראה שלתת לו את כל להסתובב, בעוד שאחרים העדיפו מכונה יותר ניטע כמו Raptor או QuadSport Z / KFX.
בקטעים קשים, זה היה רק בסדר, כמו גם רוכבים אגרסיביים יכולים לקבל ההשעיה להתחיל מקפצים סביב בשטח קטוע. הנטייה של ההלם האחורי כדי "לשים את כוח לקרקע" גם עשתה lofting הקדמי מעל מכשול קשה. קצף מושב רך, דק לקח אגרה על נסיעות ארוכות, ומצערת אגודל מביכה עייפה כמה ידי.
חזית 2003 פולאריס פרדטור 500 Left
בסופו של הדבר, הגישה בלתי שגרתי של הטורף זכתה בו מעריצים מושבעים ולהשאיר לאחרים נדים בראשם. עבור חלק, נטייתה לשמור את כל הגלגלים על הקרקע הייתה מתנה משמים, לאחרים, שהייתה קללה. כל הנוכחים אהבו את המנוע מאוד נמרץ שלה. עם זאת, כולם הסכימו ששידור glitchy זה לא משהו לקחת בקלילות כ, שלא כמו כמה מהחסרונות של המכונות האחרות (צמיגים, מתל ומנוע), זה לא משהו שיש תיקון קל. ובכל זאת, מאמץ ראשון מוצק על ידי חברת מינסוטה.
פולריס פרדטור 500 הערות
מחיר בחנויות: 5999 $
מנוע
סוג: ארבע פעימות
תזוזה: 499cc
קירור: נוזל מקורר
קרביורטור: Mikuni בסר 42mm
שימון: עוקה יבש
הצתה: CDI
החל: חשמלי
Drivetrain
מערכת Drive: שרשרת, 2x4
הילוכים: ידני 5 מצמד במהירות
השעיה (סוג / מסעות)
A-arms/10.0 הכפול פנימה: חזית
אחורי: Swingarm/11.0 פנימה
צמיגים
קדמי: 21x7/10; אחורי: 20x11/10
בלמים
דיסקים כפולים; אחוריים: קדמיים: דיסק
ממדים
בסיס גלגלים: 51.0 פנימה
משקל יבש טען: £ 415
מרווח גחון: 4.5 פנימה
אורך / רוחב / גובה: 71.5/47.5/45.0 פנימה
גובה מושב: 32.0 פנימה
תכולה מיכל דלק: 3.25 גל.
חשמל
פנס אחורי: כן
פנס: שתי יחידה אלומה 27 ואט הלוגן קוורץ נמוך
מכשור: אינדיקטורים ניטרלי, בטמפרטורה גבוהה
צבע: כסף מתכתי החמקן
קראו עוד: http://www.atvrideronline.com/tested/100_0304_polaris_predator_500/index.html # ixzz2WJSfnOQn
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment