Saturday, June 15, 2013
kymco maxxer 375-450i-500-300-250-150
במשך יותר משנה אנחנו כבר רוכבים Maxxer KYMCO 375 ולהשתמש בו כמכונה למידה לכמה רוכבים. כאשר KYMCO הודיע כי היא מציגה Maxxer חדש עם מנוע חזק יותר, הזרקת דלק שהיינו להוט לבחון את זה ולראות איך זה בהשוואה.
למרות שזה לא עבר ההתעללות, לא טופל Maxxer 375 תמיד בעדינות. עבור 375 של עבודה קשה, זה נפרע עם דיאטה של משאבת דלק לפעמים-מעופש, כמה שינויי נפט, ומסנן אוויר טוב ניקוי כל כמה רכיבות. מאז שקבל אותו, אנחנו שמחים לדווח ללא תקלות מכאניות, למעט סוף מוט עניבה שבור לאחר שפגע באופן בלתי צפוי תעלה מגעילה.Maxxer 375 הוכיח את עצמו להיות קשוח, אמין ספורט 4x4.
באשר לMaxxer החדש, KYMCO המשיך באותו המארז והתקין מקורר מים, 443cc, ארבעה שסתומים, מצלמת תקורה אחת, מנוע ארבע פעימות - יצירת 2012 KYMCO Maxxer 450i 4x4. הספק על 450 הוא 33hp טען, שבעה יותר ממה שסוסים פוני לציין בMaxxer 375.
חשמלי התחלה מביאה את המנוע החדש לחיים. מערכת הזרקת הדלק שלה פועלת נקיות וחד, כאשר התחממו, אבל הצלחנו להציף המנוע שלנו בכמה מקרים, לאחר שהתחיל אותו שוב ושוב בעת קרה. אנחנו משכתי את התקע, ייבשנו אותו, תנו את אוויר הגליל, להתקין מחדש את התקע והיינו טובים ללכת. עכשיו אנחנו לוודא שאנחנו לחמם אותו ביסודיות עד פעם הראשונה שנפעיל אותו ועדיין לא להציף את זה שוב.
תפוקת חשמל על הדלק מוזרק 450 היא בעיקר חזקה יותר ממה שהרגשנו ב375. אנו לגרור דהרנו שתי המכונות שוב ושוב עם 190 ו -240 רוכבי קילו בדיקה.450 היו מהירים יותר מהחור ויתרון הביצועים שלה גדל גבוה יותר אתה מקבל בRPMs.
אספקת חשמל על 450 היא חלק מאוד, מה שהופך אותו קל כמו לרכב כפי 375 במצבי לחץ. בערך בזמן של 375 האצה מתחילה דועך, יש 450 גל קטן בPowerband שלה, מה שהופך את שבילים מהירים יותר מהנים יותר עם 450.
שידור CVT של 450 תכונות גבוהה, נמוך, ניטרלי ולהפוך נבחר על ידי מחלף מגודר.השידור עוסק נמוך בRPMs. בשילוב עם מומנט נמוך בסוף הטוב של המנוע, אתה לא צריך בתחום נמוך, אלא אם כן אתה כבד משהו גרירה. בסך הכל, ההגדרות של CVT היו די טובות. התלונה היחידה שלנו עם קוקסינלית היא שKYMCO עדיין מציב את צינור האוורור של CVT מתחת למושב, מה שהופך אותו רגיש למעברי מים שבו העומק של המים מתקרב לתחתית המושב. מתיז מוגזם בשלוליות עמוקות יכול גם לגרום ל, חגורת כונן החלקה רטובה.
כונן שניים וארבעה גלגלים הוא לגשת לבחירה על ידי כפתור על הכידון ימינה.כפתור הקסם הוא נכס אדיר בלפעמים יבש, לפעמים מקלקל שבילים, מה שמאפשר לך לעבור בין שניים לארבעה גלגל כונן במהירות ההבזק. מצאנו נראה תלוש המוגבל על הקצה הקדמי של Maxxer 450 להחליק פחות אז את ההפרש על 375. זה מגביר תאוצה בתנאים מאתגרים, אבל עושה את ההיגוי מעט נוקשה בהנעה קדמיתגובהי למסגרת הפלדה של Maxxer הם כפול A-זרועות מלפנים עם נשק גדול בקוטר העליון יחידה בקרה בחוץ גב תחתון-נשק ו. זעזועי תכונת התאמת טעינה מראש ולשלוט בשבעה סנטימטרים של נסיעות השעיה בכל ארבע הפינות.
פעולת השעיה על Maxxer היא הגונה, סופגת מהמורות בגדלים שונים. בודקים שלנו מרגישים את הזעזועים הקדמיים יש הרבה יותר מדי ריבאונד פעולה ודעיכה כללית יכולה להיות יותר נוזל לספיגת בליטה קטנה יותר.
בתנאים מאתגרים, היציבות של Maxxer מסייעת לשמור אותך מצרות.בר להשפיע אחורי משלב עם רוחב 43.4 אינץ' של Maxxer ובסיס גלגלים 47.9 אינץ', מתן טיפול מכונה מאוד צעד בטוח.בעליות, ירידות תלולות וגבעות לוואי Maxxer מרגיש צפוי. במהלך אגרסיבי לפינה Maxxer כמעט מרגישה כאילו יש לו סרן אחורי מוצק, מציג כמעט שום רול גוף בחלק אחורי, אם כי שמתי לב שעשינו רמז לדחיפה חזיתי לפינה אגרסיבית. מאמץ היגוי ומשוב בליטה היו בולטים במיוחד
בתנאים קשים. התקנת היגוי מייצב תעזור לשכך את משוב הבליטה
בלמי דיסק הידראוליים כפולים מלפנים ובלם דיסק הידראולי יחיד בעורף להאט Maxxer כצפוי. את הבלמים הקדמיים נשלטים על ידי צד ימני יחיד כידון רכוב מנוף.הבלם האחורי מופעל בצד שמאל כידון רכוב מנוף או דוושת רגל בצד ימין. בסך הכל הציעו את מנופי היד להרגיש טוב, אם כי דוושת הבלם האחורית היא גבוהה מדי לשימוש מבלי להרים את הרגל שלך מן המוכן. שלב את הבלמים החזקים עם מערכת בלימת מנוע היעילה והמהירות של Maxxer מוסדר בקלות.
ארגונומיה בMaxxer מתאימה גם לרוכבים בכל הגדלים. מבוגרים קטנים לא מרגישים מאוים ורוכבים גדולים יותר אינם צפופים בזמן תלייה מחוץ לפינות. Footpegs המתכת שהועלתה ורצפות עץ פלסטיק לספק בסיס וסיוע בשליטה בשטח קשה בטוחים, המאפשרים את הרגליים שלך לקדימה או אחורנית ציר.המושב רחב ומפואר, עובד היטב לרכיבה מזדמנת או אגרסיבית. הבטן של המנוע היא קצת רחבה ואת הברגים בצד של המנוע הימני בולטים קצת. ברצוננו לעבור לברגי אלן ראש להחליק את הדברים.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment