Saturday, June 15, 2013

yamha yfz 450r



והזוכה היא ......... ימאהה. זה פחות או יותר את הדרך בכל ארבע יריות ספורט ופנאי 400cc 2012 תהיה בסופו. חכה, YFZ450 לא 400cc נכון, אז למה זה גם בחילופי יריות האלה? אנחנו יודעים, היינו מגרדים את ראשינו מדי, אבל YFZ450R הוא מרובע הביצועים גבוה 450 הרשמי של ימאהה, וYFZ450 מחדש הציג הוא במחיר כדי להתחרות ראש בראש עם מכונות במגזר 400cc (LTZ400 & TRX400X), אז למה זה כי היא לא יכולה להתחרות בshoutout 400? אה, זה נכון, השוק 400 אמור להיות למכונות עם פחות ביצועים, ותכונות פחות מציוד 450cc. עכשיו הכל הגיוני .... או עושה את זה? אנחנו יודעים, אנחנו מבולבלים מדי, אחרי הכל, אנחנו כבר מורגלים לצפות פחות מקטע שיותר זמין כעת, ואנחנו לא יודעים מה לעשות. לעזאזל ימאהה, רק כאשר הציפיות שלנו היו ברמה נחמדה, נמוכה, לניהול, הם היו צריכים ללכת ולעשות את זה. כמו רוב הצרכנים, אנחנו אוהבים שיש בחירות, אלא על ידי מפרסם מחדש את YFZ450, ימאהה לקחה משם את האפשרויות שלנו. מי שפויה בדעתו לא היה רוצה יותר עבור הכסף שלהם? איך אנחנו יכולים להיות צפויים ללכת לתוך זכיון רב קווים, מסתכל על צד הדגמים בצד, להשוות את האפשרויות שלהם ולא לקנות YFZ450? זה פשוט לא הוגן. ימאהה הצליחה להעלות יותר שאלות על ידי שחרור מודל בן שמונה, ממה שהם היו כבר היו להם רק אותו מחדש בשם רפטור 450, וdetuned אותו לנקודה שבה זה יכול להיות בצורה שווה יותר בהתאמה עם התחרות. אנחנו לא בטוחים איך אתה מרגיש בקשר לזה, אבל אנחנו זועמים. נכון? לא נכון. - ראה עוד ב:



בכל הרצינות, ימאהה שוב הפכה את התעשייה על "הראש שלו, ולא על ידי שחרור כל דבר במיוחד, אלא על ידי (YZ250F חושב קרנף, או Banshee) פורץ מחדש שחרור, וייעוד מחדש מכונה כבר גדולה; YFZ450 . מחדש משחרר אותו בפני עצמו הוא לא בהכרח כי מרשים, אבל עושה את זה בשביל 200 $ פחות ממה שמכר אותו לשנת 2004 הוא די מדהים. מתי הייתה הפעם האחרונה שראה את מוצר ליהנות משורה ארוכה של שינויים, לקבל באופן דרסטי יותר טוב, ויש לי לחתוך את המחיר? זה פשוט לא יקרה בימינו, וזה עצוב בהתחשב פרץ נראה שכולנו להיות בו. יש 2012 YFZ450 מטרות נעלות, וביניהם הוא רצונה של ימאהה להחייאת שוק Quad הספורט. זה עובדה מוחלטת שמגזר הספורט כבר מפרפר, התרגשות הצרכן היא במורד דרך, ונתונים סטטיסטיים מראים כי הגיל החציוני של קונים נעלם 28-38, ההכנסה הממוצעת למשק הבית של הקונים מכונת 450cc נעלמה מן 69K בשנה ל99K , רמת הניסיון הממוצעת הפכה מ9 שנים עד 18 שנים, הקונים בפעם הראשונה שירדו מ -35% ל -21%, ומחירי מודל 450cc עלו מממוצע של 6999 $ ל8199 $. מה כל זה אומר? זה אומר שחבר 'הצווארון כחול ממוצע פשוט לא יכול להרשות לעצמו לנסוע יותר.השוק כבר המשיך בחיים על ידי דינוזאורים כמונו, שכבר מכור על טרקטורונים ליותר ממחצית מחיינו, ויהפכו את הקורבנות כדי להישאר בציוד חדש. אבל מה זה אומר לצמיחת היחידים קונים אם, הם הדינוזאורים צוינו שהוזכרו? ללא רוכבים חדשים, אנחנו נידונים כספורט ותעשייה. - ראה עוד ב:



ימאהה מכירה בזה, וזה מקום שבי הלידה מחדש של YFZ450 הכי הגיונית. בטח, זה יהיה לבעוט את התחת של כל וכל 400 בשוק. זה לא brainer. השעיה ארוכה נסיעה, ביצועי בעיטה בתחת, חשמלי התחלה, aftermarket הצטייד בשדרוגים, מרכז קל משקל, כובד נמוך, ומחיר זול הופכים אותה לנעל, ובחירה ברורה עבור קונים חדשים. ימאהה מקווה להפוך את הרעיון של רכישת מכונה ביצוע ממש גבוהה במחיר הגון, ריאלי שוב. קבלת מימון עבור 6799 $ היא הרבה יותר קלה מאשר 8199 $ במיוחד כאשר כמעט כולם דורשים 20-25% למטה. האם זה יצליח? בואו נקווה שכן, התעשייה, ספורט ואפשר באמת להשתמש בבעיטה מהירה בחלקו האחורי כדי להתחיל אותנו שוב. - ראה עוד ב:

מלבד הגאונות חברתית הכלכלית של שחרור YFZ450 שוב, המהלך באמת עומד להדליק את אש מתחת ליצרנים OEM האחרים או לרדת כמה תמחור, לחשוב מחדש 450 אופציות שלהם, או בתקווה לשחרר את מכונות ביצועים גבוהות יותר שתלכנה ועד ראש ראש עם YFZ450R. כך או כך, אנחנו מנצחים. למעשה, ימאהה לקחה את האפשרויות איכשהו התרחקה מאתנו על מנת ליצור אפשרויות נוספות. אנחנו לא מקבלים את זה גם, אבל זה איכשהו הגיוני. - ראה עוד ב:

No comments:

Post a Comment