קניתי חתול DVX400 חזרה הארקטי בשנת 2004 וחשבתי שאני רוצה לחלוק את החוויה האישית שלי עם טרקטורון זה. אחרי שרכשתי את DVX ועשיתי קצת מחקר, למדתי שהארקטי חתול פשוט שם את הפגושים והלוגו שלהם על Z400 סוזוקי בדיוק כמו קוואסאקי עשה לKXF400 שלהם שהוא סוזוקי המוסווה אחר. אני גלוי מודה שאני לא היה מודע לזה כשקניתי את טרקטורון. אני בדקתי את זה בסוחר החתול הארקטי וישבתי עליו לזמן קצר לשם. לא יכולתי להתאפק וסטיילינג פגוש הערעור הכולל, זה נראה כמו התאמה מושלמת בשבילי, ופשוט לא היה לי לקבל את זה.
ראשית הרשו לי לתת לך תובנה קצרה להיסטוריה טרקטורון שלי. אני כבר רוכב במשך כמעט 20 שנים. בעבר היה בבעלותו מגוון של שניהם 2 פעימות וטרקטורונים 4 פעימות, כולל שתיים סוזוקי Quadracers, שני לוחמי ימאהה, Blaster (למרבה הצער), והונדה 250R. היה לי שום ניסיון עם פולאריס או קוואסקי טרקטורונים. ישנם יתרונות וחסרונות לכל אלה של טרקטורון יש לי בעבר בבעלות, בצד השלילי כמה בעיות טיפול, בעיות ביצועים, וכמובן בעיות בתחזוקה ואמינות עם שתי משיכות. בצד החיובי אני חייב להודות ששני הלוחמים היו מנועים שהיו פשוט לא מתקלקל (למרות שלא היה להם כל גט-up-and-Go אמיתי), 250R היה pizazz ונראה תמיד להפעיל את הראש, Blaster היה זול, ואת Quadracers יש לעשות את העבודה בכל הנוגע לטיפוס על גבעות וwheelies. כל אחד מהטרקטורונים שלי היה בבעלות ומופעל על ידי אותי לעונה אחת לפחות, חלק מזה שנים רבות.
הרגלי הרכיבה שלי מורכבים בעיקר טיולי רכיבה ליעדים מרוחקים מיוערים למרות שגדלתי ליד בנקים culm רבים בצפון מזרח פנסילבניה. בנקים culm הם פחם ופסולת סלע שנערם לתוך מעשה ידי אדם הרי מיני אני מעריך כמו 200 מטר בחלק מהמקרים. הבנקים culm אלה היו מפוזרים דרך העיירות המקומיות בדרך כלל באזורי כריית פחם abondoned. אזורים אלה היו מדהים עבור טרקטורונים. הגבעות היו מאתגרות וכמובן מאוד מסוכנות. אני יכול להעיד על כך מפגיעות אישיות שחוויתי יותר מפעם אחת. ככל שהשנים עברו, רבים מהאזורים האלה כבר נתבעו על ידי המדינה או ניקו והתייצבו על ידי יזמים פרטיים וכוסו על ידי שיכונים וקניונים. מאז רכישת DVX400 יש לי ניסיון טיפוס גבעה מוגבל למרות שיש לי הצלחתי לנסות את מזלי פעם או פעמיים באחד הבנקים הבודדים שנותרו culm ליד הבית שלי. אני חייב לומר שאני די התרשמתי מהמומנט בעוד דרוג הגבעות, במיוחד ממנוע ארבע פעימות.
DVX400 הוא הנוזל מקורר ארבעה שבץ הראשון אני כבר בבעלות. כשאני משווה את זה לאוויר מנוע הישן שלי מקורר 350cc לוחם מנועים אני כמעט צוחק. זה כמו יום ולילה, כעניין של העובדה סוזוקי 399cc מנוע חבילות באותה המידה כמו כל אגרוף שתי פעימות 250cc שאי פעם בבעלות. הטכנולוגיה במנוע זה עדיף בהרבה על ארבע משיכות מקוררות אוויר הישנים במיוחד במחלקה במשקל. הם הצליחו לגלח את הקילוגרמים ממנועים אלה באמצעות רכיבים קלים ושכל ישר. זה בהחלט לא את מנוע טרקטורון העקירה הגדול ביותר זמין מיצרני הטרקטורונים הגדולים, אבל אני מאמין שזה גודל מתאים למכשיר זה.
בעיות מכאניות לא היו בעיה רצינית עבור החתול הארקטי שלי. אני חוויתי את שני תקעי צפה, שני שחלו אחרי טרקטורונים ישבו רדומים במשך זמן מה. גם לא היה לי בעיה עם המצוף להיתקע בפחמימות אשר תוקנה פשוט על ידי הסרת הקערה וניקוי עם שואב פחמימות. אחת בעיות קטין קוסמטית עם טרקטורונים הן חתיכים פלסטיק שמתחת לפגושים. הם היו בדרך רעועה של הרכבה הכנף לתושבת הפגוש וכל מה שנדרש הוא להיט קטין מענף של עץ או משהו דומה כדי לשבור את הכפתור ולהשאיר את הפגוש שלך מתנפנף ברוח. הייתי צריך לקדוח חורים במיקום של החתיכים ובריח אותם לסוגריים. השיטה החדשה שלי היא הרבה יותר מוצקה וזה לא נראה כל כך רע. חוץ מזה זה יש להפעיל ללא בעיות במשך למעלה משנתיים.
באשר להילוכים ומשתנים, השידור עובר את ההילוכים בקלות וללא כל מאמץ. התלונה היחידה שלי עם תיבת ההילוכים היא חוסר הילוך 6. אני מאמין שהיה זה מנוע מספיק כוח כדי להניע את DVX בקלות בהילוך שישי ואני לא בטוח של ההיגיון מאחורי השידור במהירות חמש, אבל זה כנראה התלונה הכי גדולה שלי עם טרקטורון זה.
ההשעיה במחשב זה בהחלט מספיק עם שפע של נסיעות. זעזועים הקדמיים מתכוונן, אם כי אני מודה שהתאמתי אותם רק פעם אחת ואני לא נגעתי בם שוב. יש כלי התאמה בנרתיק הכלי לביצוע התאמות בזמן הרכיבה שלך החוצה, אבל אני פשוט אף פעם לא היה את הדחף לסטות מן ההסתגלות הראשונית שלי. המושב יכול היה להיות קצת יותר רך אני מניח, אבל לא הייתי מרחיק לכת ולומר שאני מתלונן על זה.
ואז יש את הנסיעה .... חוויית הרכיבה הכוללת על טרקטורון זה נהדר! הוא מטפל היטב, יכול להיות זרוק בעת צורך בשל המשקל שלה, ואם אתה רוצה להשוויץ, זה טרקטורון גדול לwheelies. הקצה הקדמי מגיע בקלות בלי הרבה מאמץ בכלל, נותן את טרקטורון תמונה חזקה מאוד למרות שזה רק 399cc. פקדי היד ממוקמים היטב, אבל אני רוצה הפוך יכול להיות מושגת מפקדי הכידון. אני ממליץ על זה טרקטורון סוזוקי Z400 וKXF400 מבוסס על נראה לבדו, משום ששאר טרקטורונים הוא זהה לאלה. זה טרנר ראש אמיתי שמציע חבילה נהדרת לרוכב השביל, מתחיל לרוכב ספורט ביניים, ושחצן. זה במחיר סביר, והוא מיוצר על ידי חברה מובילה בענף טרקטורונים שנותן לי ביטחון באמינות שלו לאורך זמן. אני אישית ממליץ DVX400 מבוסס על הניסיון המתמשך שלי עם זה. אם אתה בשוק עבור טרקטורון ספורטיבי, לצאת ולקבל את עצמך אחת ממש עכשיו!
No comments:
Post a Comment