Saturday, June 15, 2013
polaris outlaw 525-500-450
נוכחותם בשוק טרקטורונים כבר בראשותו של מגוון רחב של מכונות טרקטורונים סוס עבודה וכלי רכב, יחד עם מכונות ספורט כגון טורף וOutlaw 500.
בעוד הטורף היה מכונה מהירה, זה לא היה ממש מרוכז גזע כאופוזיציה היפנית 450cc ובכך אף פעם לא באמת הפך לאייקון ספורטיבי אמיתי ובונה תמונה למותג. עם זאת לאחרונה פולאריס לי רציני יותר עם ההקדמה של Outlaw 525 החדש.
Powering Outlaw 525 הוא בעצם אותו מנוע 510.4cc שמכונת אנדורו להצלחה עצומה 525 EXC של KTM הסמכויות. יש מנוע KTM אילן מרוץ מוכח ורקורד אמינות טוב.
ההחלטה להשתמש powerplant KTM גם היגיון עסקי חכם עבור פולאריס כחברה האמריקנית לקחה את נתח של 24.9% KTM, ביולי 2005. שתי החברות נהנות מהשותפות. KTM מספק מומחיות מנוע תוך פולאריס כבר לעזור לאוסטרים לפתח שלדה חדשה לטווח שלהם הקרוב KTM הממותג טרקטורונים.
לאחרונה ביליתי קצת זמן איכות עם פולאריס Outlaw בחוף המפורסם סטוקטון של ניוקאסל ויצאתי משם די התרשמתי.
המנוע נהם בקלות מחוץ לחוק את הדיונות המסיביות 179kg וחמישה ההילוכים המהיר עשו את זה קל לשמור את המנוע ברתיחה.
לטרקטורונים להשתמש בטיפי powerplant KTM בורג אחד קדימה לטובת הילוך אחורי.
הטיסות הללו במחשב הבדיקה שלנו לא היו מושלמת ולא היה לו הצמד והטבע מתניע גבוה של מכונות מרוץ 450cc. זה היה צפוי ממנוע קיבולת גדול יותר והתחלופה צריכה להיות פחות בלאי מנוע ומרווחי שירות ארוכים יותר בין בונה מחדש.
אבל לא מקבל את הרעיון שביצועים לוקים בחסרים, יש לי כמעט ספק שOutlaw 525 ינצח כל מירוץ דראג נגד 450s. פולאריס טוען כי Outlaw 525 מאיץ מהר יותר מאשר 700 רפטור של ימאהה. לרוע המזל לא היה לי הזדמנות לשים את הטענה כי במבחן.
בעוד שכל רביעיית המרוץ ייעודית להשתמש בסרן אחורי מוצק והלם יחיד הושעה זרוע מתלה, Outlaw 525 משאיר בזכות טביעת רגל שונה למערכה ארוכת נסיעות עצמאית אחורית השעיה מלאה עם בר מייצב. זה נותן Outlaw תחושה שונה במובהק.
זה לא יחליק באותו אופן כמו דגמי swingarm מה שאומר שרכיבה אגרסיבית זקוקה לגישה שונה במקצת.
איפה פריסת מס ההכנסה באמת זורחת הוא במשטחים קצוצים החוצה עמוק שבו הזעזועים עצמאי הנסיעות הארוכות לתת מענה plusher הרבה.
מס ההכנסה עשתה אופס הרמת החלק הקדמי של המכונה מעל חתחתים קצת יותר קשה בכל מצב ההתקפה החוצה וכאן האופוזיציה מצוידת זרוע המתלה עשויה להחזיק יתרון קלוש. אבל בקצב% שום דבר פחות מ 100 Outlaw מוכיח יותר נוח וקל מאשר לרכב על 450 מרוץ.
מס ההכנסה מצוידת Outlaw 525 היא אולי בחירה חכמה לרוכבים שרוצים מכונה פיפיות סבירה קשה, אבל כנראה לא היה רודפת אחרי נצחונות באליפות, ולכן לא צריך להיצמד למגבלות קיבולת 450cc בכיתות Pro.
פולאריס Outlaw מגבה עם אחריות של שישה חודשים והמחיר של כניסה הוא 12,995 $.לוק Beechey יהיה טייס כל 450 MXR החדש בפולאריס האוסטרלי racetracksSo פולאריס עדיין אין לי טרקטורון מרוץ מומחה אמיתי?
זה כל מה שעומד להשתנות כפולאריס מוגדר להציג את כל הדגם החדש KTM 450 מופעל MXR באמת לשים את חתול שרט חד בין היונים בקטגורית המרוץ 450.
פולאריס אוסטרליה מתכנן לתת MXR 165kg טבילת האש על מסלולי מירוצים באוסטרליה בידיו של ראש הטיסה טרקטורונים המתחרה לוק Beechey.
צוות יפעל תחת הדגל של Motorsports Beechey לוק ויהיה באופן מלא
בחסות פולאריס. TBC.
כסטנדרט MXR 450 יכלול KTM מנוע 448cc, זעזועי פודיום פוקס וכפול השעיה-254mm זרוע עם נסיעה בחלק הקדמי ו280mm בחלקו האחורי. מחוגה בוכנה כפולה ותיבת הילוכים 5 הילוכים
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment