Saturday, June 15, 2013
ktm xs 525-450
במקרה שאתה כבר חי במערת העשורים האחרונים אלה, Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen של אוסטריה (זה KTM כדי שאתה ואני) עבר מאמצים גדולים כדי לעבור מחלופה מחוץ הכה ליצרני OEM היפניים ממכובד לכביש יצרנית תחנת כוח.
אחרי השנים של פיתוח בעולם שני גלגלים, בשינה 2007 חלו הכניסה של KTM לתוך עסק של טרקטורונים עם זוג דגמים ידניים מצמד XC (קרוס קאנטרי): 450 ו525XC. בשנה הבאה (שפורסם כדגמים 2009), הם הלכו בעקבותיה עם זוג quads מוטוקרוס הספציפי: 450 ו505SX. ההבדל העיקרי בין הכינויים? מלבד SXS להיות רחב יותר במקצת לתקנות MX, הם עושים שימוש במנועי פקה כפולים לעוד הצמד תוך XCs להשתמש בהתקנת מצלמת המוכחת היחידה - למעשה היא אותו מנוע שנמצא בפולאריס 450 & 525MXR דגמים.
אל תתבלבל על ידי כל הכינויים הללו, השורה התחתונה היא את quads XC, כמו 525 נבדקו כאן, לחיות עד שמו שלהם על ידי כך מעט צרה לשבילים וההתפארות מתפשט כוח ליניארי יותר למגוון רחב של מצבים את -Roader עלול להיתקל. כמובן, כל אחד מהרביעייה של טרקטורונים כולל את תשומת הלב הבלתי נלאית של KTM לפרטים, אם זה לא אומר לך שום דבר, המשיך לקרוא.
מה זה כל עניין?
KTM 525XC הוא כל הביצועים על גרוני. מה זה אומר? זה אומר שיש שני סוגים של רוכבים שישקלו את המכונה הזאת: רוכבי ביצועים רעבים פנאי (יהיה זה שביל, במדבר, או במסלול) ומרוץ קרוס קאנטרי ייעודי. בכל מקרה KTM העיצובים 525XC כדי להגיע לאן זה הולך במהירות ולעשות זאת ללא כל שינויים נוספים הנדרשים לאחר רכישה. בטח שאתה יכול לזרוק את הזמן וכסף על זה, אם כי של התיק שלך אבל אל תטעו, זה קרוב כמו ציוד מירוץ מוכן לתצוגה כמו שאתה תמצא בשום מקום.
מחלקה למנועי
Powering 525XC הוא מעל נוזל מקורר 510cc, אחת מצלמת 4-storke עם ארבע שסתומים טיטניום הזדווגו לקרבורטור 39mm Keihin FCR.
השידור הוא מצמד ידני 6 הילוכים (ו5 קדימה הפוך), והתחלה הוא ללחוץ על כפתור חשמלי בלבד.
שלדה
בימים אלה של אובססיה אלומיניום אלה, מקלות KTM עם הבדוק שלהם ושלדת פלדה אמיתית מיועדים לעבודה בשיתוף עם זעזועי OHLINS-high-end בכל רחבי. השארית של המכונה קורא בדיוק כמו מכונה כל רוכב יכול לבנות אם כסף לא היה אובייקט: גלגלי דאגלס, למעשה פותח במיוחד עבור מרובע הזה, חבר לRAZRs Maxxis. בלמי דיסק הידראוליים Magura ורחב ממדי Magura אלומיניום כידון. בעוד אנו בנושא של Magura, הם גם מקבלים את ההנהון כדי לספק את המצמד ההידראולי. סרן שמאחור הוא גם טופלו בחום ומתכווננת לארבע רוחבי.
שלא כמו רוב quads המניות, KTMs מגיע כסטנדרט עם מתגים לקשור להרוג (ציוד חובה עבור רוב מתקני מרוץ בכל רחבי העולם), פגוש קדמי נלווים בסגנון ופליטת אלומיניום. בעוד שומרי העקב פלסטיק הם סטנדרטי, כמו גם, רק יכול-Am DS של הסדרה ללכת צעד נוסף כדי לכלול ברים nerf אמיתיים.
באוכף
טיפוס לתא הטייס של 525XC KTM הוא תזכורת מיידית על מה שהמכונה הזאת כל עניין. האוכף הוא נחמד וחברה, ההשעיה בקושי תקציבים כשאתה שם את המשקל שלך ואת הסורגים הם נמוכים ורחבים; דורש עמידת מרפקים החוצה. האחורי הוא גבוהה, בצומת שבין מושב והמכל צר וכל המארז מרגישה קלילה וזריזה.
המכונה שריפות ברעם קשוח נחמד עם רק קצת חנק ודקירת הכפתור רכוב בצד שמאל. תפוס כי מצמד הידראולי, שמושך הרבה חלק יותר וקל יותר מהצפוי, לשלב את תיבת הילוכים אחד ותחזיק חזק!
רייד
קבלת 525XC עד מהירות היא אך ורק עניין של עצב כמו גדול 5-hunny עושה אנקת שפע ואיכשהו מצליח לחבר את די טוב בתהליך. כוח מגיע על נחמד ונמוך עם מומנט נמרץ, שמיש ומושך בהתמדה לדרגים מאוד הגבוהים של כל ציוד. בעיקרו של דבר השגנו עליונה במהירות של כ -76 קמ"ש עם מניות תשלובת והצלחתי להגיע לשם מתחנה המתה בעניין של שניות ארוכות במיוחד על אחד מייד. אם מירוצי דראג הוא התיק שלך, יהיה לך מעט מאוד מתקשה לשמור על קדימה של כל אבל KTMs אחר על aways ישר.
לא לדאוג אם ההגדרה של רכיבה טובה שלך כוללת הרבה פיתולים וסיבובים, 525XC הוא מאוד זריז על רגליו! שהמומנט שופע ברז עושה מצערת-לנווט הצמד מוחלט והגיאומטריה היא כזה שבו הארדקור שקלול נטייה או נגד את הגלגלים בתוך הוא לא הכרח. שההשעיה היא נוקשה להפליא מיומנת בהפחתה גוצה או התחושה של המכונה נשענת אפילו כאשר לפינה קשה.
בעוד ארבעה הוא מהיר ללא ספק, יש בהחלט מספיק מומנט שמיש על יד כדי להפוך את יער ביצועי רכיבה על אפשרות סבירה בהחלט. עם זאת, אם סלעים חלקלקים, שורשים, בוץ עמוק או חיפושים מדי טכניים הם התיק שלך, זה כנראה לא הבחירה הטובה ביותר של טרקטורונים בשוק. זה מכונה בעלת ביצועים גבוהים ואינה מתנצל על טוהר מטרתו. זה רק שינוי של צמיגים רחוק מלהיות אימת מדבר / דיונה גם כן.
קטטה & מסתיים
שלדה ומתלי OHLINS שעלול להרגיש קצת קשה ולא נוחים במהירויות נמוכות (או לומר לעמוד עדיין על רצפת הסוכנות) לא באים בעצמם עד שהמהירויות להתחיל להגדיל ותאמינו או לא, קשה לך לדחוף 525XC, טוב יותר כל זה בא ביחד!
הזעזועים הרגישים העמדה הם לא ייאמנו בלוקח את ספייק מתוך אפילו שטוחות נחיתות סלע בגודל אופס וריפוד המכוערים ביותר. זה לקח כמה חם הקפות סביב הלולאות האהובות שלנו לפני שהבודקים שלנו החלו להרפות ואכן בוטחים ביכולות של KTM. ברגע שהם עשו זאת, עם זאת, זה היה פה אחד החליט כי מדובר במכונה שנועדה, פשוטו כמשמעו, לכיעור של מרוצי יער פתוחים לרווחה.
בלמי ביצועים ישר מפעל ברמה נכון מהקופסה הם. מה זה אומר הוא שהם מביאים אפילו מכונה הזאת במהירות למטה ממהירות בממהר מדאיגה. תופס קומץ יכול בקלות לשלוח רוכב מוכן לטיול מאולתר מעל הסורגים אבל זה סיכון שאנחנו שמחים לקבל בתמורה לביטחון שמגיע עם עוצמה בלימה כזו, מווסתת היטב.
לבסוף, במשקל הכולל של ארבעה קילוגרמים של 357-עובר דרך ארוכה מאוד בכורת על עייפות רוכב אחרי ימים ארוכים באוכף. זהו אחד מכמה מכונות שמצליחות לשלב יציבות במהירות גבוהה עם יכולת תמרון flickable.
מסקנה
בדיוק כמו עם מבחן טרקטורונים האחרון שלנו KTM המופעל (2010 פולאריס 450MXR), אנחנו שונאים את זה שיש לחזור אחת לסוכנות. זה באמת עושה רכיבה בשטח טרי פיצוץ וממציא מחדש את ההנאות של ביקור בלולאות ידועות.
החסרון היחיד הוא לדווח MSRP של המכשיר, אשר, ב10,998 $ בקושי יכול להיחשב דביל שינוי, במיוחד בכלכלה מחוספס נפילה זו. עם זאת, אתה רוצה להיות לחוץ קשה כדי לבנות מכונה כזו מוכשרת בעצמך בפחות תשומת הלב וחווה ללא דופי של KTM לפרטים הוא כמעט שווה את המחיר של הודאה בלבד.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment